Kate Bush - Wuthering Heights

De senaste tre dagarna har varit väldigt krävande så även om jag har världens sovmorgon idag är nerverna på helspänn och jag mår lite illa. Beger mig till kemilektionen med tillhörande prov om en kvart och har ingen som helst uppfattning om hur det kommer gå. Lyckades sunka ner tre av mina nytvättade plagg, har världens finaste balkong, spelar Portal på pappas dator och tänker ta det lugnt resten av veckan. Försöker se viktuppgången som något högst temporärt (trots att den bara ökat senaste månaderan...) och önskar lite att pappa aldrig kommer hem så jag skulle kunna få leva så här för evigt. Circadinet får mig att faktiskt vilja somna men verkar också förkjuta min sömncykel så att det tar längre tid att väl vakna, krossar tabletten ikväll för att fucka depotefekten och hoppas det hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0