Florence and the Machine - I'm Not Calling You a Liar

Kom upp halv sju. Städade och sminkade mig och åt gröt frmför en episod the Marvelous Misadventures of Flapjack . Uppsatsskrivningen imorse gick någorlunda bra, trots att min första punkt tog upp en och en halv sida. Sen var skoldagen slut och jag åkte hem igen efter att skrivit av Louises anteckningar till psykologiprovet. För bruden har tusen gånger bättre koll än jag, den slynan. Men det känns ok, jag har en viss koll på vad vi ska kunna så jag behöver inte plugga allt från grunden ändå. Progress!
På bussen hem fanns en del av aftonbladets nya reklamkampanj:
Någon väktare som leker med tanken att bruka övervåld idag?
Bara jag som tycker den är förbannat obehaglig? Kan inte riktigt förstå vad de försöker förmedla heller, att vi ska säga till aftonbladet om folk missköter sig inom sina yrken? Eller va?
I vilket fall, pappa kom förbi med ungskokta grönssaker vilka jag kommer avnjuta som middag och jag har isglass gjord på Fun light wild berries i frysen. Isen börjar smälta och man kan promenera i solen utan vantar, mössa eller förfrysning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0