Tegan and Sara - Nineteen

Den här veckan har vi mest halvdagar igen. Simmade en stund idag och måste verkligen be om att få jobba på antikvariatet men jag vågar inte för jag är en feg fitta. Köpter på tok för dyra post-its och försöker planera min tid bättre. Har så förbannat mycket ledig tid som jag inte utnyttjar. Kan ju klara skolan som vanligt, med stressen och halvdana arbeten ihopslängda kvällen innan deadline. Men det känns dumt när jag skulle kunna göra allt så mycket tidigare, och så mycket bättre, om jag bara ansträngde mig lite. Har ett prov på torsdag, en labbrapport som ska in och en muntlig presentation på måndag. Stockholm under helgen. Nu eller aldrig liksom, tar jag mig samman kan jag få allt gjort utan att stress ihjäl mig. Jaja, vi får se. Min dator vill inte bränna skivor längre. Rummet blir mer och mer hemtrevligt för var dag som går. Nöjd brud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0