Simon and Garfunkel - the Sound of Silence

Men hallå ångest!? Har äntligen fått tid på vuxenpsyk till en överläkare med för jävla gott rykte, måndagen den adra maj. MAJ. MAJ? DRIVER DE MED MIG? Jag remitteras vidare från BUP där jag gått regebundet, minst en gång per månad och upp till flera gånger per vecka, i två år, och nu får jag oförberett ett glapp på två-tre månader. Är de helt jävla efterblivna. Jag vill mer än något annat bara avboka i ren panik och vänja mig vid tanken på att klara mig själv men med vad jag har hört om läkaren jag remitterats till har jag verkligen inte samvete till det. Satans helvetes jävla kukapa. Nghhjhiugyt. Dags att plugga bort alla sorger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0