Ladytron - Destroy Everything You Touch

Hej idag vaknade jag vid kvart över åtta, kom upp kvart i nio, gröt, musik, städa städa städa sen kom pappa och vi åkte till loppis och slängde pengar om oss. Ett fantastiskt fint , tunnt skärp med små krumelurer i metall och finaste spännet någonsin, en knippe små skedar i glada färger, två små metallaskar för allt te jag samlat på mig, en bred, diskret ring, ett blå/lila glittrigt nagellack, en liten liten liten ram från 30talet. Nöjd brud. Simmade, handlade mat och fikade i solen medans jag äntligen avslutade Det infantila samhället. Tråkig bok, fint väder. Kom hem vid sextiden. Åt grekmat  och hade väl tänkt plugga men var trött och tyckte det var ok att ta dagen ledigt. Råkade radera mitt tema på datorn och dog lite sådär bara inför tanken på att gå igenom mina strax under niotusen bilder bara för att få ihop ett fint bildspel igen men insåg att jag ju sparade det på lilla datorn igår. Så jävla lättad. Stannar inne med en bottenlös kopp te och min allt mer växande boksamling under morgondagen och slutar halv tolv på måndag. Shopping, dammsuning och plugg. Packade upp böckerna från lycknis idag, Egalias Döttrar, Lolita, Fear and Loathing in Las Vegas och the Rules of Attraction. Materialist javisst. Så nöjd med livet.
(är egentligen fortfarande lite skör, överkänslig för stress men orkar tusen gånger mer än jag gjort på månader, får vara försiktig med att göra allt jag tror att jag orkar. sakta men säkert, för  säkerhets skull)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0