Nigahiga - Shed a Tear

Livet verkar mer och mer hanterligt nu för tiden. Inte gråtit sedan i Fredags och varit uppe på fötterna (foten) sedan mitten av förra veckan. Tog mig en sista extra dag ledigt för att kunna vakna i Stockholm, med tillhörande skolångest men värt det. Kunde för en gångs skull läsa på bussen hem, och sova lite.
Veckans mål, utan vidare prioritering:
skaffa kalender med tider så jag kan planera bättre
äta vettigt
simma
läsa ut Det Infantila Samhället och the Unbearable Lightness of Being
plugga och vara duktigare i skolan
På lång sikt måste jag lära mig acceptera och hantera hur pass långt bort Stockholm är och att det inte är ok att stanna någon dag extra bara för att det är trevligare. Om fem veckor är det långlov så då slipper jag åka fram och tillbaka som ett annat sär. I Lördags försov jag mig till tåget så i min hast att få med det nödvändigaste vände jag upp och ner på rummet - idag blir det till att städa, och äta fisk hos mamma. (Hittar nya favoritbloggar och spelar grekisk musk i stereon så länge inneboenden är ute.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0