Tegan and Sara - Here I Am

Planen var att jag skulle på loppis och simma imorse men jag räknade inte med att jag skulle bli tvungen att ta igen krafterna från den gågna veckan och vaknade därmed inte tidigare än tio i tolv. Med huvudvärk. Låg kvar i sängen någon timme och har nu, klockan halv fyra, lyckats ta mig upp, duschat, städat och klätt på mig. Lovade morsan att jag skulle vara hos henne idag men egentligen borde jag varit där för en tre timmar sedan. Eftersom det inte blev någon simning vill jag helst promenera till henne så hon får vänta en timme till. Aja. Kan ju stanna hos henne under morgondagen också liksom. Big deal. Huvudvärken börjar släppa och städningen lyfte mitt humör. Letat upp min lilla spel-gömma på datorn och fört över till nya minidatorn men ska försöka hålla fingrarna borta från den tills jag pluggat lite. Längtar till Stockholm, en vecka kvar. Drömde om isbjörnar.

Kommentarer
Postat av: Älin

Dom där kängorna. Jag hittade några liknande på tradera, fast vita. Hur fina som helst. Jag skulle länkat om jag hittat dom igen. Fan.

2011-03-27 @ 15:38:28
URL: http://valrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0