Tegan and Sara - Hello

Verkar inte bli någon sömn i natt heller. Har fastnat i slutskedet av min labbrapport till kemin. Allt stämmer upp till sista uträkningen men svaret blir ungefär 916 gånger för stort. Är mest en nervös liten ångestboll just nu. Livrädd för att konfrontera engelskaläraren imorgon. Arg för att jag inte kunde vara klar och få shoppa i vårvädret. Hoppfull inför att nästa vecka kommer innehålla sju lektioner allt som och jag kan få komma ikapp utan att gå under av stress. Vuxenpsyk tänker vänta någon vecka eller två på att ge mig tid där och det känns liksom jävligt värdelöst när det är precis nu det behövs för om en vecka eller två har jag antingen redan haft en smärre meltdown och helt enkelt hoppat av allt (på riktigt) eller fått superkrafter och lyckats reda ut allt. I vilket fall kommer jag inte ha någon större användning av en psykolog. (Väntar fortfarande på kedjetäcket också ja...)
Dagens nagellack är ett fantastiskt mellanting mellan vinrött och kall lila. Kokade broccolistuvning till middag och tog mig nästan en timme till att sjunga med hög musik. Det gjorde oväntat gott, som att få skrika men bättre. Och gåshud.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Stackars IB-elev. Du borde joina oss esteter. Det är som att gå på dagis i jämförelse med din skola. Och så har vi en auktoritär, men snäll svenskalärare som håller världens bästa föreläsningar och en engelskalärare från Hawaii som kanske har rökt lite för mycket gräs i sina dar. Komsi, komsi.

2011-03-18 @ 10:10:52
URL: http://poppyskins.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0