Skitarg - Jag Bryter Nacken av Din Häst

Hej jag är kanske ungefär gladaste bruden i stan idag. Eller ok, fortfarande sådär gråtfärdig och orolig och rastlös men glad ändå. Försov mig till åtta och blev informerad att första lektionen var inställd. Började halv tolv, missade bussen, fick åka med en snäll gammal gubbe som skulle in till stan och köpa fisk och vin till sin dam. Svenskalektion, mattelektion. David och Louis och Beccan och pannkakor för ett kompani, med chokladmousse, banan, honung, sylt och vaniljglass. Skulle varit trettonde dagen utan socker. Undantagsdag. Tänker dränka framtida cravings i gröt för ibland ska man fan få äta pannkakor utan att fasta i ett jävla sockerträsk. Så det så. Pallas atena vad eftermiddagsstängt så köttorgien får vänta till en annan dag.
Katten fäller stora jävla hårknyten över hela huset men hon kommer och sover under täcket med mig när jag är mörkrädd så det är ok. Har stressrelaterade hudutslag och bup har ännu inte ringt om kedjetäcket. Skriver blommiga brev och äter klementiner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0