Mew - Pink Monster

Nämen vad trevligt. Blev informerad om att jag hittills har trettio procent frånvaro den här terminen. Trettio procent av våra få skoldagar de senaste två månaderna. I relation till mina sex procent hela höstterminen tvåtusentio. Gött. Motiverad till topp och sådär. Jag sorterade innehållet i mina mappar idag dock, väl behövligt men det gör ju ingen nämnvärd skillnad så länge jag inte skärper mig. Kemiprov imorgon. Underkänd på förra psykologiuppsattsen. Min engelskalärare är orolig men jag bara ler och lugnar henne med att allt är bra. BUP säger att remissen till vuxenpsyk skickas idag. I medel har jag gått upp två kilogram per månad sedan oktober. Jag fick två par fluffiga strumpor, en tekokare jag älskar och sju böcker igår. Jag har lovat att besöka mormor imorgon. Jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0