Marina and the Diamonds - I Am Not A Robot

Hej idag är livet lite lättare att hantera men inte med mycket. Blev rastlös när jag kom hem igår, åkte till pappa och somnade direkt (efter att jag stoppat i mig en veckoranson choklad och spenatpaj). Vaknade sent, sent, pluggade kemi en stund och försökte somna om. Läste Det Infantila Samhället utan större intresse och slumrade väl till vid tre-snåret. Upp 6, hem, byta om, smink, skola. Trött och opepp men vaken. Försöker mest hålla mig vettigt sysselsatt och ur sängen tills jag får tid på vuxenpsyk och lägger över ansvaret för mitt välmående till, förhoppningsvis, mer kompetenta händer. Blir inget Stockholm i helgen men plastbrodern fyller typ 20 så det ska firas. Kanske vattenpipa. Kanske fest på stranden. Kanske skriver min WT och mina två orals. Kanske inte. Insåg nu att jag skulle köpt tandborstar idag, och något mer. Kanske en pensel. Åt middag hos mormor med mostern och pratade nonsens till sjutiden. Underhållande men ogivande. Utöver faktumet att jag fick finaste rougen och midjehöga kjolen. Tänker tulla på födelsedagspresentpengarna och köpa mig några bittert efterlängtade böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0