Lisa Gerrard - the Human Game

Hej hej. Jag har gjort en fin liten låda av en bok och är fullkomligt euforisk. Köpt ytterligare två  tjocka böcker för att fortsätta detta spännande hantverke. Jag verkar krympa igen så även om jag ungefär är tjockast i världen känns det lite bättre. Efter skolan idag lagade jag världens godaste rotmos med dragon och en klick smör. Nöjd. Imorgon är det psykologiprov och jag är nervig men någorunda förberedd. Både min kemilärare och psykologilärare verkar ha fått intrycket att jag skolkade några månader i ren lättja, och missat att jag mått dåligt, därmed degraderat mig från engagerad och pålitlig elev till fjäskande latmask. Hejja fan. Jaja. En hörntand har gjort för jävla ont senaste dagarna men bara när jag dricker kallt så jag kan inte avgöra om det bara är min dåliga emalj som gör sig påmind eller om jag fått hål. I vilket fall hatar jag min tandläkare så det får fan hålla i sig ett tag för att jag ska knalla mig till folktandvården.
Pluggade psykologi någon timme i skolan idag, ska fortsätta nu. Hinner nog ingen film ikväll heller om jag ska sova vid tio men kanske några episoder Flapjack.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0