Linda Lampenius - Höstvisa

Nggh. Så trött. Nedstämd största delen av dagen. Pappa vill träffa mig och jag försöker göra allt i hela världen samtidigt. Vilket resulterat i att jag fått måla om naglarna tre gånger och blekt snaggen fläckig. Alla kastuller är i diskmaskinen så jag har ännu inte fått i mig någon mat och måste nu klä på mig igen och köpa hårfärg för att kunna se vettig ut. Generellt hat hat hat. Har en inte så liten lista på saker som måste göras idag och kan inte hitta uppsatsen som ska skrivas om över helgen. Med kontrastet till hur favoriserad jag varit av lärare de senaste tio åren känns det mest som om de behandlar mig som smuts just nu och min värdelösa stresshantering gör sig påmind. Önskar jag kunde få sova bort skiten några dygn. Ångest ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0