Led Zeppelin - Stairway to Heaven

Gick till skolan idag, till skillnad från igår och förrgår. Åtta till fem plus tandläkarbesök. Skrev klart en engelskauppsats och var aktiv och någorlunda alert hela dagen. Förvånad och, först och främst, lättad. Åt falafel-lunch med pappa (skar tungan på aluminiumet) och handlade kommande veckans mat på City Gross. Rälsen ryker den tjugotredje och imorgon ska jag simma och handla böcker för en förmögenhet med Nea som råkar vara i staden. Sen på söndag får jag åter igen besök från huvfudstaden och jag är ungefär nöjdaste bruden i stan. Började nästan gråta under psykologilektionen dock. Hade fjärde säsongen av Dr Who kunnat tänka sig att laddas ner hade jag vältrat mig i sista säsongen av min favoritdoktor men i nuläget vet jag fan inte riktig vad jag ska hitta på.

Kommentarer
Postat av: Jadranka Tafra

Hej. Söta katter. Du fyller år snart vet jag, grattis i förskott! För det är väl inte i efterskott eller jag vet inte, men jag vet att du är fisk. Klappa dig själv, säg att du är fin och spännande och helt unik och intelligent och rolig och sprider en härlig energi och de som inte tycker det är bara avundsjuka eller korkade.

2011-03-05 @ 13:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0