Adrian Lux - Teenage Crime

Försov mig igår och bestämde mig därför för att i förebyggande syfte gå och lägga mig tidigt. Somnade runt elvatiden och vaknade av mig själv, utvilad, vid 6tiden, somnade om och var uppe ur sängen klockan sju. Skola och hem igen, har utvecklingssamtal tio i fyra och tänker äta och se på How I Met Your Mother dessförinnan. Almanackan påminner mig om alla småsaker jag annars glömmer för lätt (posta brev, ladda ner det ena och det andra, kolla tiden på fronter, kontakta lärare, dammsuga etc) och allt känns liksom så jävla mycket lättare när jag inte behöver nojja över att missa något. Håret är turkost och uppsatt i en semi-tuppkam. Gjort en av de äldre föresenade labbrapporterna, läst klart dramat vi ska jobba med efter påsken. Kanske inte sånt jag borde koncentrera mig på men det skadar ju inte direkt. Sommarröda, nymålade naglar. Nöjd brud och sådär.

Kommentarer
Postat av: lisen

HEJ. du är snygg.

2011-03-22 @ 21:01:30
Postat av: Elilieleileie nenenle

You crazy.

2011-03-22 @ 22:02:51
URL: http://valrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0