Ååå Tjejer - När Jag Går i Graven

Busy busy busy busy, ångest ångest ångest. Lyckades inte somna förrns vid två imorse. Vaknade av stress och ångest vid fem, fortsatte knåpa på presentationen. Fick ihop till kanske fem minuter av de femton till tjugo minuter presentationen ska gå på. Panik. Mamma körde mig till skolan. Grät en halvtimme. Mamma körde mig hem. Gröt och nu sitter jag igen med presentationen. Inte alls som idag var planerat, vid det här tiden skulle jag ha gjort min jävla oral och varit i full färd med att shoppa. Mamma ställde in några möten och hämtar ut matpengar till mig. Jag vill mest dö. Var väl i och för sig lite väl naivt att tro att allt blir bra bara man orkar ta sig ur sängen. Att allt löser sig bara för att man inte gråter fem gånger per dag. Har en engelskalektion till vid ett, går dit om jag lyckas få till något, kan inte konfrontera min lärare annars. Har en labrapport som ska in till midnatt. Det blir en lång dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0