Ååå Tjejer - Sommarens Sista Krusbär

Hej det blev ingen skola igår. Eller idag. Det var meningen att jag skulle gå idag (och igår också iofs). Jag vaknar upprepade gånger under hela natten av mardrömmar eller bara intensiv ångest eller stress. Igår natt vaknade jag med ett ryck av att Stefan hostade, fick upp vatten ur lungorna, drunknade. Trodde jag då. Det var måttligt trevligt. Jag är uppe på samma vikt jag låg på för ganska exakt ett år sedan. Jag läser på om autism och inser sakta hur förbannat omfattande och komplext det är. Lite nyfiken men mest rädd. Har en ny, fin kopp med nallebjörnar. Tänkte simma igår men stannade i sängen hela dygnet och såg Dr Who (hela fjärde och halva femse säsongen...). Förstår att jag är blå för att jag inte gör något, och inte tvärtom. Förstår att det är en omöjlig ont cirkel. Ätit frukost och ska simma tills jag spyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0