Susanne Sundfør - O Master

Hej mellan klockan 03:00 igår och 06:30 idag sov jag sjutton timmar. Hade jag insett det i tid hade jag nog låtit bli men nu blev det ju inte så. Istället blev min mage upprörd och röt som en liten säl hela natten. Vaknade vid fyra, kunde inte somna om och bestämde mig för att skölja ur hårfärgen. Somnade om vid halv sex, vaknade till väckarklockan en timme senare. Fram till nu har det känts lite som om min kropp försökt sluka sig själv men nu är det mycket bättre. Jag får finbesök från Stockholm och är glad och lite nervig som vanligt. Finaste fickklockan kom idag och matchar mitt nya hår. Lever på knäckebröd med keso och mörk choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0