Mayer Hawthorne - Little Boxes

Jag börjar se ett samband mellan mellan stress och fantomsmärtor. Hurra. Inte för att det hjälper mig när jag redan är stressad till galenskap och på det också har ont i ett ben som inte finns bara för att min kropp inte fattar vad fan som händer. Jag försov mig till två av dagens tre lektioner och bestämde för att skita i den tredje. Tänkte simma men insåg att simkläderna är i skolan. Så fuck it. Nu snöar det utanför fönstret. Jag borde handla mat men har bestämt mig för att idag är en fullkomligt värdelös dag och så snart jag städat klart tänker jag skita i omvärlden, krypa ner under täcket i ett hörn av min säng, läsa och sova tills jag inte kan avgöra vad som är upp och vad som är ner längre. Mitt rum är svinkallt igen och jag har gåshud och choklad på lakanet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0