M83 - We Own The Sky

Hej klockan är 10:03 och jag äter gröt i väntan  på morsan. Vi ska till Göteborg, fika, klappa  kattungar och sedan ska jag vidare till Stockholm med tåg. Jag tycker om tåg så det bör ju gå fint och det enda jag kanske är lite orolig över vid det här laget är att jag gav pappa numret till Ica Maxi när han ville kunna kontakta någon jag ska vara hos i Sthlm. Upptäcker han det innan jag åker och blir sur vet man ju aldrig vad han får för sig. För säkerhets skull stänger jag av mobilen innan vi åker men det är en hemlis.
Jag har svårt att slappna av helt med tanke på att jag borde ligga och gråta på golvet av stress men det känns ganska bra att bete sig som en sansad människa ändå.
Mitt hår har börjat skifta i världens äckligaste bajsbrun men det är ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0