Ludachrist - Bangfest

Jag mår bra! Typ. Eller något. Mestadels! Mina inre konversation har flammat upp ordentligt och jag finner mig för det mesta mållös för vad dialogerna i mitt huvud tjatar om. Att BUP eller att inte BUP, det är frågan. Min mage är upprörd av bara helvete och katten är fan sötast i världen. Jag älskar henne.
Mår väldigt mycket bättre över hela grejen med nytt folk och så. Lite ångestfyllt än men vi får se. Jag måste organisera allt i huvudet först. Just nu blev jag plötsligt väldigt pepp på att försöka mig på klardrömmande igen men jag är ganska övertygad om att det skulle vara lika fruktlöst som sist. Gör mig ledsen. Jag gråter oftare på sistone. Känner mig hysterisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0