Marion Black - Who Knows

Biologiprov, vilket jag klarade någorlunda bra (69%) sådär tack vare faktumet att det mestadels var om kemi. Hade pluggat inför det men inte kunnat fokusera nog för att ta in något. fick 27 (/30) på senaste engelskauppsatsen så nu är jag inte fullt lika stressad över hur jag presterar i skolan. Lov. Tid att plugga igen. Tid att vara hemma, ensam, och komma in i rätt vanor. Äter knäckebröd med mjukost och varma hallon med fil, skippar simningen än en gång. Magen är nöjd. Fantomsmärtor som satan. Rummet behöver städas. Jag blåste nästan bort på väg hem från skolan och imorgon får jag antagligen finbesök. Nöjdast i världen.
Edit: JORDNÖTSSMÖRET ÄR SLUT. Det blåser för mycket för att ta sig till Willys! Kris! Panik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0