Lloyd Cole - Man Overboard

Vaknade till att jag då jag kulle stänga av mitt flyglarm till väckarklocka även, på något sätt, demolerade nattduksbordet. Fan för gamla vingliga antikviteter (vet än inte huruvida min hårddisk klarade fallet oskadd). Blir till att limma det imorgon. Hjärtattack är inte min favoritfrukost. Ta mig till skolan lyckades jag ändå, duktig(ast) som jag är. Skrivning på Processen som jag avslutade, och påbörjade, igår. Hat och ångest största delen av tiden vi fick på oss men tillslut gick det någorlunda. Fyra sidor med ordsammansättningar jag inte är helt säker på om de ens bildar någon mening men lektioner med Björn gör mig pretentiös. Införskaffade Idioten i två band och ett fint litet fotoalbum med supande tonårspojkar i svartvitt. Bad min psykolog att kolla upp möjligheterna att ge mig ett kedjetäcke. Hon tyckte jag borde komma dit och prata. Jag fick en tid för imorgon. Nervig fan. Varit nervig mest hela dagen i och för sig. Pappa fick rädda mig efter svenskan (även om han som vanligt inte ens förstår att jag vill räddas), ångest och ville inte simma för allt smör i småland. Jag sköter maten någorlunda. Behöver en natts riktig sömn.

Kommentarer
Postat av: Jadranka Tafra

Hej. Tänker på dig. Du är min favorit och nu har jag hittat hit, till din clementineblogg. Kollade upp vad ett kedjetäcke var för något, det lät så läskigt med ett kedjetäcke. Typ kalla järnkedjor, men så var det ju inte riktigt. Hoppas det går bra hos psykologen. Det var så mysigt när du hälsade på oss i vår tvåa och du lånade en senapsgul t-shirt av Erik som du sov i så sött. Nu bor vi i en fyra och en halva men vi har fortfarande kvar vår skruttdator och t-shirten ligger nog längst in i gaderoben och väntar på dig.

2011-02-09 @ 11:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0