IamX - Missile

Idag simmade jag för tredje gången på mindre än en vecka. Idag bestämde jag mig för att klara mig till skolastarten (och fortsatt) utan socker. Idag vaknade jag tidigt, i och för sig med huvudvärk, och lagade riktig mat. Nog är jag lite nöjd men plugget har jag ännu inte rört. Dock börjar jag bli förkyld igen så pappa lovade att försöka hålla käft så länge jag håller käft och hämta mig snart nog. Blir till att sitta i hans kök, dricka te, äta grekmat och ta tag i det sista misskötta aspektet i mitt liv. (Åh jag vet att jag fantiserar och verkligen inte kan påstå att jag sköter något rätt men visst vill jag hoppas.)
Jag är förbannat sugen på kött och befarar att jag kommer tampas med överväldigande sockersug mot kvällen. Vi får se hur det går. Jag vill tro att det går. Vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0