Disney - Everybody Wants to be a Cat

Idag blev det mest städning. Sovmorgon och städning med Zaz i bakgrunden. Skola och matte med Zaz i bakgrunden. Hemma och städa och städa och ingen musik alls för nu har jag huvudvärk men Utvandrarna berättas ibland högt när jag orkar koncentrera mig. Min lycka över att faktiskt läsa böckrna vi ska läsa överstiger hatet för högläsning. Så nu är det ljudböcker som gäller. Nu kan jag  åter igen gå igenom en bok på en dag utan att somna över sidorna. Facebook är avskaffat för att viga plats åt studier, film och vettigheter. Eller så hittar jag något nytt. Jag försöker komma ikapp skolan men blir bara mer stressad ju mer jag vill försöka. Stress stress stress och jag är lika irriterad och arg som vanligt. Magen är dock gladare. Alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0