Äkta Kärlek - Det Är Tur

Efter att ha somnat på badrumsgolvet hos pappa bestämde han att jag minsann bara har mig själv att skylla över att jag mår dåligt och att jag antagligen är knarkare. Jag höll med då jag ju fan aldrig lär mig hur dåligt det går när jag stannar hos/med någon av mina föräldrar. Som säkerhetsåtgärd vankade jag runt till tre imorse och packade allt jag anser att jag använder regelbundet nog, därmed lämnades rummet prydligare än någonsin med inte mycket mer än en symaskin, indianpärlor och fem hylllängder högt älskade böcker. Härmed är rummet endast till för enstaka övernattningar och dagar då far min är borta och jag kan spendera några timmar med/bland böckerna.
Nu: huvudvärk, magvärk, fantomsmärtor och ett udda skav innanför revbenen. Prov imorgon och sedan lov. Jag har organiserat mina skolpapper än en gång och är mer och mer uppmärksam på lektionerna. Långt ifrån tillräckligt dock. Magen tjurar. Jag är hungrig men helt ärligt för trött för att ens tänka på att laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0