Watsky - Seizure Boy

Jag suger verkligen åsneballe på att få mig själv att plugga. Däremot lagade jag värdens godaste spagetti idag så det får väl liksom vara ok. Imorn är det uppsatsskrivning i psykologi och sen blir det att sola på pappas balkong. På lördag blir det epic valborgsfirande med vattenpipor i plural, blåbärste och bästa brudarna i stan. Morsan och Brano är borta så jag har deras tvåvånigshus och älsklingskatten till mitt förfogande. Första Maj ska Elin driva vegancafé och jag tänker med mitt stora politiska intresse och engagemang smälla i mig chocolate chip cookies och kanelbullar. Nästa fredag slutar jag tidigt och ränner ut till Stockholm som vanligt.
Peppaste bruden någonsin.

Kommentarer
Postat av: Elin

Elin är alltså den snygga bruden i bakgrunden, om man nu lyckat slita blicken från Dafnis "C:" pose som är ganska jävla underbar.

MEN ÅH JOBBIGT DÅ MÅSTE JAG SLÄPA PÅ MIN VATTENPIPA HELA KVÄLLEN OCH JAG KOMMER VARA FULL OCH FAN. Kan jag inte lämna den tidigare? Det kommer inte gå. Kommer. Inte. Gå. Alls.

2011-04-28 @ 23:05:38
URL: http://valrost.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag har svårt att koncentrera mig på vad du skriver när den bilden är under. Min favoritbild i hela världen. <3

2011-04-29 @ 09:18:53
URL: http://poppyskins.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0