The Tallest Man on Earth – Over The Hills

Jag närmar mig motvilligt slutet av the Unbearable Lightness of Being men ser åtminstone till att jag får vänja mig vid att skiljas från den i lugn och ro. Skolan var plötsligt överfylld av folk och efter att letat efter lugn i en tjugo minuter bad jag en lärare att öppna kemisalen så jag kunde sitta där tills lektionen skulle börja. Nu är det väldigt precis furtio sidor kvar och furtio minuter mellan mina kommande två lektioner.
Louise hälsar. Min almanacka har blivit finast/fånigast någonsin och mina kemianteckningar är måttligt oorganiserade....

Kommentarer
Postat av: äääääälin

Jag har tänkt på det, att våra bloggar liksom går om varandra gällande bilderna. Vi har väl samma smak gällande gore och naknabrudar bloggar antar jag, om jag inte har helt fel så har du länkat många av dom som jag läser nu. MEN DET SKADAR JU LIKSOM INTE. SNYGG BLOGG DU HAR FÖRRESSTEN OH YEAH. Har vi någonsin supit tillsammans? Skogsfesten. Just det.

2011-04-07 @ 13:40:56
URL: http://valrost.blogg.se/
Postat av: äääääälin igen

Och ja, min senaste titel kommer från en bild du la upp. cred cred cred cred cred till dig.

2011-04-07 @ 13:43:34
URL: http://valrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0