Ratatat - Breaking Away

Det är nitton grade celsius ute, solglasögon, linne och kortkjol. Biologiprovet gick vettigt, inget om kloning var med vilket var det enda jag inte hade pluggat. Började få graviditetsnojja under kemin och var därmed för nervös för att bli stressad inför/under svenskapresentationen, som också gick bra. Tog mig till min barnmorska och fick beskedet att min livmoder är bebisfri och firade med en promenad i solen. Nöjd. Resten av veckan är fullt hanterbar och sedan är det lov! Supersugen på tofu. Och att sola. Ser fram emot att ligga ute på valfri altan/balkong veckan som kommer. Klar med eBay för det här halvåret, något ruinerad men med ofattbart tillfredställda materialistiska behov.
Världen är fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0