Tegan and Sara - the Con

Sömn blev det inte så mycket av. Lyckades somna vid elva, vaknade några minuter i två av att jag bet ihop så hårt att mina käkar gjorde ont och låg och vred på mig till fyra-femtiden. Som tur är är jag så ovanligt pigg (för att vara jag) sedan jag började gå och lägga mig tio så en sömnlös natt var helt ok. Alert och snygg och lite stressad och som vanligt liksom. Åt körsbärstomater och läste the Unbearable Lightness of Being på bussen till Sthlm och spenderade kvällen med världens godaste toast, sex, Solsidan och sojaglass. Sov för en gångs skull vettigt trots att stefan har sitt element på typ femhundratusen grader. Vaknade tjugo över elva och gjorde omedelbums shokladscones för det har jag fan sett fram emot hela veckan. De blev fantastiska och jag hamnade i ett såntdär småeuforiskt tillstånd av hemmafru-stolthet. Nackdelen är väl dock att jag i princip bara ätit broccoli och te senaste veckan så min mage spontandog och jag har fått spendera största delen av dagen på toa. Charmigt liksom. Jag ska väl också lära mig av mina misstag en dag. Resten av dagen får jag väl hålla mig till fullkornshavregrynsgröt och te men det är ok. Det är egentligen meningen att jag ska skriva min labbrapport just nu men jag kan inte fokusera, det löser sig, jag tror jag åker in till centrum och promenerar lite istället. Vi bestämde att vi skulle träffas i stan och gå på bio men jag har helt glömt bort vilken tid och snubben svarar inte på mess så det kanske är en bra idé att börja dra sig ändå.
Nu ringde han, jag skulle typ vara där nu. Hejja bruden med koll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0