Regina Spektor - Fidelity

Först och främst behöver jag se om District 9. För det andra har jag väl ungefär lika stort behov av att sluta hänga på eBay. Snart nog. Typ. Mitt rum är fyllt av karamellburkar och tomma läskburkar, jag har allt mellan himmer och jord i dem och förstår inte riktigt varför jag har så mycket skräp. Står en bukett klubbor i en fantaburk på min stereo till exempel. Å andra sidan ser det förbannat fint ut så vadfan. Jag har köpt ost och bröd och paprika för att göra toast hemma i lägenheten nu men orkar fan inte, får ta det imorgon. Fick bli spenat istället. Borde väl plugga eller så nu men känner mer för att krypa ner i sängen och se en film, låter som en fantastisk idé liksom. Börjar närma mig slutet av the Unbearable Lightness of Being och tycker det är lite melankoliskt, den har ju blivit en del av mig vid det här laget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0