Marina and the Diamonds - We've Got Obsessions

Jag har gått och förälskat mig i ett nagellack som ligger på en sådär fyrahundra kronor flaskan. Vilket jag inte ens överväger att sträcka mig till men herregud hela jag gör ont av hur mycket jag vill ha den. Det ser ut som om en liten nebulosa råkat hamna vilse på ens fingrar. I ren desperation målar jag naglarna regnbågsskimriga och äter lakritsbåtar. Känner inte riktigt för att sova inatt och vädret är ju fint så det blir nog en promenad snart nog. Har bara fyra auktioner kvar på eBay så inom veckan kan jag sluta fastna där hela tiden. Vill fortfarande supa och knulla. Men nu också döda, om det så skulle behövas, för det jävla lacket. Första nagellacksångesten, inte helt ok. In further news har jag mens varannan dag sedan en vecka tillbaka och en finne på ryggen för första gången i mitt liv. Inte heller helt ok. Vad fan är det här?

Kommentarer
Postat av: Älin

Det skulle nästan låta lite romantiskt om jag frågade om jag skulle klämma den åt dig. Eller så har jag bara fel syn på romantik.

2011-04-10 @ 13:40:23
URL: http://valrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0