Alexandra Stan - Mr Saxobeat

Stockholm centrum luktade äckligt mest överallt men när man kom lite längre ut doftade det tungt dimma och under resan hem gick plötsligt sju naglar sönder som om de plötsligt insåg att nu blir minsann allt tråkigt igen men det är ok för för en gångs skull lyckades jag sova tryggt igårnatt trots den kommande hemresan och det känns liksom som om jag har koll på känslorna och hormonerna och nojjorna och även om jag kanske inte har kontroll över dem är det ju alltid en förbättring och Stefan gör världens godaste toast med mjukost och oregano och paprika och jag är lite tjock igen fast det har jag bara mig själv att skylla för så vadfan och imorgon slutar jag 09:15 vilket lite får mig att vilja skita i det helt men nu ska vi inte vara sånna och jag ser ut som ett penntroll igen vilket gör mig lite glad för det ser så mysigt ut med håret spretandes åt alla håll och kanter och en för stor tröja som om jag just vaknat ur min vinterdvala för nu är det minsann vår har jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0