Unkle - Awake The Unkind

Jag sover oroligare på sistone. Antagligen mycket som konsekvens av att jag fuckat upp dygnet så förbannat men det känns också som om jag har livligare drömmar. Lyckas inte minnas något tillräckligt länge för att skriva ner men bara vetskapen om att det där andra livet finns kvar och levs ut fullt gör mig lite trygg.
Klockan är kvart över sju och jag är i  morsan och Branos hus. Hon är i Kroatien, han är väl borta med jobbet eller något. Ingen kommer tillbaka innan Måndag, tills dess är deras bostad min fristad.
Lördagens fynd består av en läderinbunden utgåva av nya testamentet med det allseende ögat tryckt i guld på framsidan, ytterligare två religiösa skrifter i fickformat, Strindbergs Röda rummet, en oproportionerligt stor kopp, sjöstjärnsbroscher och en metallask som ser ut som ett litet hus. Visst helvete kan lycka köpas.

Kommentarer
Postat av: Kebby

älsklingen <3 love ya

2010-11-01 @ 14:06:21
URL: http://kebstergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0