IamX - You Stick It In Me

Hej. Jag simmade idag! Eller. Först åt jag frukost i sängen med Mad Men och shoppade nagellack och en jättesöt t-shirt. Sen simmade jag! Och bastade. Och tvättade mig jätteren. Kom hem och gjorde gröt med björnbär och två knäckemackor med keso och paprika och salladslök och romansallad och tomat. Och te. Mitt ögonlock pulserar. Leamus heter sånt tydligen. Som om det gör någon skillnad. Jävla bögkropp. Men den är faktiskt gladare nu. Jag är fortfarande lite uppsvullen/fet men mycket bättre än innan. Har lite lågt blodsocker bara. Måste köpa nytt schampo. Och kött. Jag vill ha kött. Skinka. Eller köttbullar. Eller falukorv. Fast jag tror inte jag får äta falukorv. Dumt. Beccan gör någonting med falukorv. Hon har lämnat två små lådor med ris i ett hörn i flera veckor. Jag öppnade ena när jag fyllde diskmaskinen. Trodde jag skulle spy över hela jävla lägenheten av stanken. Jag vet att hon bara vill väl, eller något, men hon är fan inte bra på det. Eller så är det bara jag som är dålig på att bo med folk. Pappa är borta imorgon till torsdag men jag tror jag stannar i stan ändå, så där med tanke på hur värdelöst bussarna funkar när det är snö, och att jag har precis den maten jag bör äta här, men mest massa socker och bajs hos pappa. Kanske åker dit en kväll. Ska ändå dit till helgen i och för sig. Imorgon ska jag ha skickat in en engelskauppsats på "Discuss the theme of flying in Song of Solomon by Toni Morrison". En uppsats jag självklart inte börjat på. Än. Det känns väldigt skrämmande. Och obehagligt. Och upprörande. Är jag verkligen så dum i huvudet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0