Ada Moore - the Devil is a Woman

Idag har känts som minst tre dagar och jag vaknade för sent och minns inget alls från svenskalektionen och förstod faktiskt delen vi jobbar med på kemin trots att läraren inte var där och att jag spenderade mer tid till trivial pursuit än uppgifterna i boken sen BUP och kvinnan vill få igång en utredning med föräldrarna och skolorna och läkare och det sistnämnda fick min mage att vända på sig ordentligt och ska jag vara ärlig vill jag nästan fråga om jag kan få ta med någon att hålla mig i handen för jag tror jag fått för mycket av läkare och trots att det bara ska vara typ kolla hjärtat och blodtryck och inga sprutor eller närmare undersökningar alls är jag näst intill livrädd men jag vet inte riktigt hur jag ska säga det till henne eller någon alls för det är väldigt plötsligt och väldigt irrationellt och väldigt svårt att uttrycka i andra ord än ångest och skräck.
Sen hade jag fysiklektion med matteläraren som förklarade normalkraften med en logisk grund annat än "bordet boken ligger på trycker tillbaka med samma kraft som boken dras nedåt" och för en stund kände jag en enorm och obeskrivlig lättnad och även om pappa ifrågasätter Mattias beskrivning av situationen känns det plötsligt som jag helt enkelt kommit över den fixeringen och någonstans inser jag hur mycket svar på livets frågor det finns i världen.
Elise fyllde år igår så vi firade henne med orgasmiskt god fika på Johans och twister och cluedo och Holy Grail och piza i Mullsjö och tågresan hem kostade egentligen 22 kr på rabattkortet men jag hade bara 16 och konduktören sa att det blev 44 kontant och jag vill bita nacken av henne men hade hur som helst bara 30.

Kommentarer
Postat av: Schackimatti Pekkanen

så vad hände med konduktören? Var du tvungen att betala eller fick du åka med till rabatterat pris om du satt på taket?

2010-05-22 @ 14:14:22
Postat av: Kebby

hej flickan :3 jag kan alltid följa med dig om du vill ;3 jag har massor tid så fort betygen är satta och de är dom på måndag <3

2010-05-24 @ 21:32:22
URL: http://kebstergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0