The Left Rights - Darth Vader (Who Gives a Sith)

Haft väckarklockan på 6 men lyckades inte ta mig upp förrns vid tjugo i sju. Var övertygad om att jag skulle missa min buss tills jag insåg att jag inte börjar förrns halv tio. Alltid samma sak på måndagar. Men det är ok, nu har jag hunnit sminka mig och fixa frukost i lugn och ro. Idag är det meningen att jag ska kunna diskutera Thirteen Days ur historiskt perspektiv och presentera Even Cowgirns Get The Blues på engelskan. Jag har inte sett filmen och läst typ en sjättedel av boken. Men det går säkert bra, jag har ju överlevt hittills liksom. Idag ska jag till Anne med morsan och rota bland deras gamla datorspel. Måste vara överallt idag igen. Anne och tandläkare och swedbank och handelsbanken och skola och lägenheten och biblioteket. Men som sagt var: jag har ju överlevt hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0