Sonu Nigam, Mahalaxmi Lyer & Alisha Chinoi - Aaj Ki Raat

Åh juste. Mina bröst har gått ner till B-kupor. Egentligen borde jag kanske sörja så som jag gjorde när de gick ner till C igen men det känns jävligt bra. Jävligt bra. Tänker dock inte köpa några nya BHar med tanke på att jag alltid går ner under sommaren och jag har två jag kan använda och hur som helst i princip bara använder bikiniöverdelar under lovet. Är de fortfarande bebis-små till hösten kan jag börja överväga nya investeringar.
Bodde ju i morsans lägenhet när hon var i Dubai och gick ner 2 kg på mindre än en vecka tack vare faktumet att jag, när jag får göra som jag vill, bara äter frukt och fil och müsli och gröt.
(Och nu kom mamma och påpekar att hon köpt filmjölk istället för a-fil och någonstans vill jag bara slå sönder henne för det är ju trots allt från henne jag fått mina kontrollbehov och då borde hon ju fan ändå ha vett nog att ringa och fråga om det funkar ändå.)

När jag först insåg hur mycket bättre allt är när jag bor själv blev jag extatisk och nöjd och tillfreds med världen och ja ni vet hela faderullan och sen insåg jag att morsan är fortfarande en jävla bög och bor fortfarande i lägenheten och pappa kommer aldrig låta mig äta som jag vill och jag ska till honom om någon timme och sen kommer jag fortsätta bo där tills jag kan flytta själv för mamma kommer aldrig skärpa sig och flytta ihop med Brano och pappa kommer alltid kräva att ha full kontroll över mig så innom en vecka kommer jag gå tillbaka till att vara frustrerad, kroniskt förbannad och tjock.

Kommentarer
Postat av: Kebby

tjock <3

2010-05-17 @ 17:46:07
URL: http://kebstergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0