Lars Demian - Se Nu Tittar Lilla Solen In Igen

Har lyssnat på karln oavbrutet sedan tre dagar tillbaka. Är förjäligt trött. Dagen gick fullkomligt åt helvete. Blir så illamående och frustrerad när saker inte går som planerat. BUP ställdes in och missade tandläkarn och kom försent till historian bara för att det var värsta kön på Swedbank och väskan vägde minst tolv kilo och mitt i allt ringer morsan och säger att vi ska till Beccan för hon fyller år så vi kan inte hämta spelet hos Anne och det är klart jag måste fira kvinnan med att äta jävla äckelkakor och bli tjock, helt utan någon som helst vinning i situationen. Kewk. Var dock på biblan och lånade Dante, en bok med fiskar och en barnbok med blindskrift, kommer nog ha med den sistnämnda till skolan, assmidigt att öva på utan att det syns, kan ha den i knät undr skolbänken. Kom på tok för sent på att jag glömt lånekortet i Bankeryd så jag fick vänta på morsan, efter att köat till disken i 10 min med monsterväskan på ena axeln. Var lite gråtfärdig när jag var tvungen att kliva ur kön och sätta mig att vänta.
Bor hos mamma imorn och på onsdag, tror jag ska försöka dra ut på det lite, behöver få  vara ifrån både henne och pappa så länge som möjligt och kvinnan kan minsann behöva tvingas leva med sin trolovade lite oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0