Lars Demian - Alkohol

Generellt har de senaste dagarna känns jävligt udda. I onsdags var det ledigt (läs: operation dagsverke) och i fredags var det bara fysikprovet som jag försov mig som satan till så hela morgonproceduren jag är van vid innan skolan gick ju åt pipan och det enda som fått mig att inse att det faktiskt är söndag idag är PostSecret. Annars har både måndagen och torsdagen känts som måndagar och onsdag och fredag har känts som lördagar och jag vet knappt vad som är upp eller ner längre men det är ok för även om jag har en stor historieläxa tills imorn och en del opåbörjat, försenat och även om morgondagen kommer vara satanisk lång och krävande och tärande och det är år och dag till nästa helg känns det mesta jävligt bra just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0