Kent - Max 500

IB-fest hos Teresia igårkväll. Allt var så jävla bra. Livet är så jävla bra.  Pappa är hemma igen så jag har flytt till morsans lägenhet medans hon är i Dubai. Nattade över hos David för att gå hem själv vid 3 låter inte som en höjdare. Jag, min mörkskräck och mina nerver skulle med största sannolikhet krocka. Vaknade på tok för sent, såg Cloudy with a chance of meatballs för fjärde gången, hittade inte mina trosor och somnade istället om. Kom tillslut upp och gick och köpte afil, äpplen och nudlar. Tillräckligt för att hålla mig vid liv några dagar liksom. Känns så satans bra att kunna kontrollera vad det finns för mat i hemmet. Hur som helst, kom hem ganska nyligen. Vilket suger för jag har fortfarande engelskapresentation, biologiuppsats och matteprov på måndag men jag känner att biologin kan man prioritera bort någon dag, engelskan ska bara vara någon minut och matten är hälften så stort som sist... så jag kan plugga imorn istället. Egentligen är jag pigg och pepp nog att ta tag i det nu men någonstans är jag så jävla stolt över att ha varit på fest med så mycket folk och haft trevligt och varit social och nykter och mått bra och jag vet att det låter fånigt men jag vill ändå belöna mig själv för det.
Jag fick på lösögonfransar i några timmar men de lossnade under kvällen. Bra att man tänker ett steg före och har med sig smink att fixa eyelinern med. Allt är bra, inget är dåligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0