Disney - Part Of Your World

Igår var jag på såntdär dra-sig-i-håret-och-gråta-hysteriskt humör så jag kände att det var lika bra att stanna inne, hålla käft och se på film. Det är trotts allt lättare att se en skärm, än på små små bokstäver på ett papper av hundra, genom tårarna.
Idag är en lite omständig dag och jag måste vara överallt samtidigt och jag har ingen aning om hurvida något alls kommer funka som jag vill. Fuckar allt upp sig kommer jag med största sannolikhet bli lika hysterisk som igår men vi får hoppas att det inte inträffar innan jag bakat cheescaken för imorgon.
Jag behöver inte åka hemmifrån förrens om två timmar och jag har redan ätit upp min gröt och hällt i mig kaffet och gett upp tanken på att plugga och allt känns ok. Och ok allt jag kan hoppas på, sommaren får mig att känna att allt är ur led när jag sitter inne och har läxor och ingen ork alls och jag måste smyga på tå runt mig själv för att inte råka göra något fel och få spel.
Igår rensade jag i min bokhylla från böcker jag inte läst. Den känns plötsligt väldigt naken och deprimerande, även om den fortfarande har helt fantastiska verk i sig. Tjugosex böcker sållade jag ut och la fint på fönsterbläcket, ovanför sängen, som nu hotar med att braka ner på mig när jag sover vilken sekund som helst.
Om jag tar mig i kragen, (om jag ignorerar faktumet att vi fortfarande har skola, om jag inte sitter vid facebook och 4chan i timmar, om jag inte städar lika mycket, om jag sover lite mindre,) då kanske jag hinner läsa några av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0