Chemical Brothers - Do it Again

Det blev inget plugg alls igår men det gick ganska bra ändå. Måste dock ta tag i biologiuppsatsen så snart som möjligt. Snart snart. Men inte idag för idag ska jag kolla på TV-serier (helt hooked på Nip/Tuck). För idag var det skola till fyra och sen handlade jag mat för tvåhundra kronor och sen lagade jag mat som ett sär. Fast det fanns inte mannagryn någonstans så jag får vänta ända till på onsdag tills jag får gröt. Mannagrynsgröt nom nom fucking nom.
I takt med vädret har min hud blivit bättre och jag är konstant lycklig/deprimerad/kåt.
Just nu kan jag inte koncentrera mig mer än någon minut skolan. Hoppas bara jag klarar hålla uppe skolan den månaden som är kvar för jag skulle verkligen inte kunna bry mig mindre at the moment men jag kommer ju hata mig själv till hösten om jag får kukiga betyg.
Väntar fortfarande på besked om Japan. Går på nålar. Närhelst jag kan koncentrera mig nog för att bry mig that is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0