Bon Iver - Skinny Love

Hej de senaste dagarna har varit jävligt trevliga när jag tänker efter även om jag varit lite för stressad men min mage verkar i alla fall lugnat ner sig och jag har läst MMT i snart en timme och världen känns lite diffus och konstig och huvudet känns fyllt av våt bomull men det gör det alltid när jag egentligen skulle gråta och jag vet inte om det är för att jag är rörd eller kanske ledsen men det finns ingen orsak till det senare så jag tippar på att det inte är det. Igår åt jag världens godaste cheesecake med David och köpte ytterligare två ovärderliga nagellack och sen promenerade vi runt tills vi kom på att vi höll på att svälta ihjäl men väl hemma fanns det inga tallrikar eller bestick så det blev pizza och Zombieland och när väl en och en halv timme gått och pizzan fortfarande var tung i magen fick det bli promenad till vätterstranden och karln var rastlös men det är ok för det småregnade och småblåste och var jättefint och sen såg vi Daybreakers som jag blev lite besviken på men det är inte världens undergång och sen sov jag tungt och tryggt för första gången på väldigt länge och när vi väl lyckades ta oss upp ur sängen imorse blev det en improviserad frukost med crunchies+müsli+yoghurt+banan+honung och knäckebröd med ost och tomat och lite ananas vid sidan av och Silent Hill och Rosa Pantern och sen skjutsade pappa hem mig och jag fixade gröt med björnbär och jordgubbar och mörkt bröd med solrosfrön och ost och tomat och jag vet inte hur länge jag känt mig såhär lugn och tillfreds men någonstans tror jag att jag för en gångs skull uppskattat alla småsaker i livet och jag vet att jag inte någonsin kommer ge någon tillbaka till min omgivning  men för de få av dem som ändå har tillgång till det här kanske det betyder något att veta att om jag kunde skulle jag baka allas favoritkakor och krama alla som behövde det och ge mackor till hemlösa och svara på alla samtal folk behöver ha mitt i natten ibland för att kunna somna.
Och skulle jag få bestämma skulle allt vara väldigt väldigt bra just nu och alla i hela världen skulle må bra.

Kommentarer
Postat av: Ludde

kitt huvud är också fyllt av bommul efter att ha läst ditt inlägg.

zombieland är bäst!<3

2010-05-30 @ 02:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0