Bob Acri - Sleep Away

Jag borde anstränga mig lite och fylla i den preliminära ansökan till AFS (som kostar 300 pix, preliminärt...) men jag kan inte morsans eller farsans personnummer eller alla uppgifter om mitt pass. Så det får vänta. För annars måste jag resa mig upp. Usch. Imorgon blire MaB-prov och jag är ganska pepp för det betyder max 4 timmar i skolan och ingen fysik, psykologi eller biologi. Därmed kan jag skjuta fram uppsatsen och lab-rapporten någon dag till. Idag ska jag, precis som igår och dagen innan det och dagen innan det, slöa vid Nip/Tuck. Två episoder kvar. Ska leta reda på ett kuvert till Malins brev och kanske göra en till skål mannagrynsgröt med bär.
Men sen får det räcka. Mer aktivitet än så skulle bara vara vulgärt.
Och man vill ju inte vara vulgär.

Kommentarer
Postat av: Olga

Jag tycker inte att hon är vacker > :

2010-05-21 @ 17:15:27
URL: http://valrost.blogg.se/
Postat av: Greken

inte jag heller men jag gillar hennes leende och trosor och hon är glad så det är ok


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0