A.R. Rahman & M.I.A. - O...Saya

Hej idag är mitt humör upp och ner och upp och ner igen och även om upp-delarna är trevliga skulle jag föredra att vara likgiltig och stabil. Sov hos Kebbyn Igår och såg Slumdog Millionaire och The Fifth Element. Sista furtio minuterna var ett helvete för jag hade glömt att dricka kaffe och hade huvudvärk och ville bara lägga mig ner och dö/sova/gråta men det var ändå ok för filmen var bra. Kebby visade ett tungsmycke med ett öga vilket först fick mig att tänka "den skulle Nea gilla" och sen kom jag på att jag ju också gillar ögon och bestämde mig tyst för att leta reda på en likadan. Kvinnan övertalade mig omedvetet om att fixa Windows 7 också. Det känns omtumlande men rätt. Vet bara inte om jag behåller allt jag redan har eller måste installera om allt men helt ärligt är det nog bäst att ta allt från början. Egentligen borde jag skicka in datorn för reperation, stackarn faller sönder, men om W7 funkar kanske det känns bättre. Stackar lilla älsklings-datorn.
Hittade mitt favorit Rosa Pantern-spel och laddar ner as we speak men det började fastna vid 73.7% och sniglar sig nu fram i den hisnade farten på 0.07 k. Hittade även Chefren men det fuckar som bara fan.
Känner mig totalt utpumpad och vill egentligen få sova något dygn och tycka synd om mig själv och vara oproduktiv och värdelös en stund men sånt har vi inte tid med.
Jag har i alla fall mannagrynsgröt som tröst hos pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0