Χαρις Αλεξιου - Μαγισσα

Hej idag har jag haft två timmar skola och senaste 5 timmarna har jag gjort absolut ingenting för nip/tuck är slut och det blåser aset ute och mamma är påväg hit från Dubai och David är i GBG och jag kanske borde messa Kebby men jag ska ju ändå träffa henne imorn och hon är fortafarande sjuk så jag borde inte störa henne och ska träffa Mattias ikväll men jag vet inte hur sent ikväll är och vill helst av allt bara sminka av mig och sova men sminket är för snyggt så då kommer jag hata mig själv för man ska vara snygg och jag vill ju träffa honom men jag mår illa och är så jävla trött så jag hoppas han är lika pepp som jag på att kramas och kolla på film.

Just nu sitter jag med en gaffel i ena handen och äter sallad med den andra och försöker låta bli att kleta olja på tangenterna och vi hade kemiprov tidigare som jag inte kunde svara så mycket på för jag lyckades inte koncentrera mig nog för att plugga på hela veckan så jag ritade en giraff/lama/ko som ursäktade för mina resultat men lämnade ute faktumet att jag hade sex på kemiboken och anteckningarna i köket för det kanske hade varit lite för mycket för min stackars lärare så jag sammanfattade det som sommarkänslor och en glad sol som sa "tough cookie" för det är mitt nya favorituttryck även om jag aldrig använder det för jag är inte ball nog för sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0