Yael Naim - New Soul

HEJ JAG MINNS INTE RIKTIGT VAD JAG HAR GJORT IDAG MEN DET VAR SÄKERT FINT. Kaffe drack jag. Sen kom jag på varför jag inte brukar dricka kaffe. Sen fick jag besöka toan och tömma mig helt på allt möjligt att tömma. MEN KAFFET VAR GOTT så det är ok. Helt förlorat mig i lovets planer, mestadels för att undvika tänka på nästa veckas skola och jag vet inte om det är bra eller dåligt men vi får se. Min hud är tjurig, vilket är välförståerligt, och jag har lite för mycket smink men för att vara ärlig känns det ganska bra för med linserna känns det hela tiden som att faktiskt ha på sig en heltäckande mask och som melodramatiskt fitta är det en väldigt tillfredställande känsla. Ska försöka sluta tvångs-shoppa så mycket så kanske jag kan fortsätta ha linser i framtiden. Det skulle vara fint. Så kanske jag lär mig spara också.
Hur som helst.
Fick Konad nail stamp paketet jag hittade på tradera (shoppa shoppa shoppa!), vill aldrig buda på tradera igen, blev så nervös och ångestfylld när det bara var en minus kvar och jag inte visste om jag skulle förlora sista sekunden. Men det var värt det. Fina fina stämplar.
Inte pysslat på någon vecka, skäms på mig, ska försöka snart, måste bara plugga inför nästa vecka så jag slipper skuldångesten. Synd bara att efter att upprepat allt duktigt planerande i mitt huvud känner jag mig så välanpassad och organiserad att jag inbillar mig att jag faktiskt är det och inte alls behöver tänka på att plugga.
Nu fick jag supercravings och ska göra chokladpudding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0