the Princess and the Frog - Friends On the Other Side

Igår kom Elin förbi och vi var osociala tillsammans framför varsinn datorskärm. Så som man ska. Det blev charmig skräckkomedi och Sherlock Holmes uppdelad i två delar varav en sågs till sent igårkväll och andra imorse, nyvakna med magarna fulla av mannagrynsgröt och blåbär. Så som de ska.
Var nyligen på A6 med mamman och köpte ett nagellack för 235 svenska riksdaler. Första och sista gången. Vet inte riktigt vad jag ska göra av det nu, hur använder man egentligen 10 ml alkoholbaserad färg för en fjärdedels månadstillgångar med gott samvete? Tänker lägga undan det till det blir sommar eller mina naglar har blivit förföriskt långa, vilket än kommer först. På en femhundralapp har jag nu kvar 87 kr. Men helt ärligt känns det ganska värt med tanke på att jag nu har ett lip gloss som doftar vaniljkräm, ännu ett marinblått lack och möjligheten att lära mig att sota ögonen. För det känns ändå som att det är ganska bra fördelade födelsedagspengar.
Ni får ursäkta mig men jag måste packa och ge mig av till min första fasta måltid på en vecka nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0