Nine Original Soundtrack/Fergie - Be Italian

Åter igen fina rosa naglar och som vanligt ett ihärdigt illamående. Markus ska firas imorgon och jag skulle kunna se fram emot det mer. Var med fina Lia, hennes skäggkarl sov men det var ok för vi lekte med Kandi Sparkle. Jag har äntligen hittat Sudoku till mobilen och jag är egentligen väldigt mycket mer pepp än såhär men klockan är för sent för entusiasm. Å andra sidan dämpar väl även måndagens ankomst peppet. Lov snart. Snart snart. Min kropp gör ont och jag hoppas det är sol som bara fan imorgon för då tänker jag lägga mig ute på balkongen. Vågar fortfarande inte äta ordentligt. Tack gud för smoothies.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ar nog tur att fika inte ar lika billigt i sverige som det ar i Ethiopien - halften hade typ dott av tjockis-angest efter att ha fikat non-stop. Resten hade typ dott av diabetes eller av rent gladjeslag.

2010-03-15 @ 09:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0